sâmbătă, 4 februarie 2012

2. Plangere contraventionala Rovinieta pentru autoturism vandut

Model Plangere contraventionala amenda Rovinieta pentru un autoturism care a fost vandut


DOMNULE PRESEDINTE

Subsemnatul …….. , contestator, cu domiciliul in …………… (completeaza cu toate datele de identificare si localizare) formulez prezenta

PLANGERE CONTRAVENTIONALA

impotriva procesului-verbal de constatare a contraventiei, seria …… nr. … din data de ………., intocmit de agent constatator……, angajat al CNADR S.A. – CESTRIN, cu autorizatia de control nr. ….., prin care subsemnatul am fost sanctionat contraventional si va rog ca in contradictoriu cu intimata, pe baza probelor ce se vor administra, sa dispuneti:

- admiterea plangerii contraventionale;

- anularea procesului-verbal de constatare a contraventiei, seria ….., nr. … din data de ………., prin care subsemnatul am fost sanctionat contraventional cu suma de … RON, si a tarifului de despagubire de 28 Euro.

In fapt, la data de ……, am primit prin posta de la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale, un proces verbal de contraventie seria …. nr. … din data de ………., prin care am fost sanctionat cu amenda, pe motiv ca am circulat pe drumurile publice cu masina cu numarul de inmatriculare …….., fara a detine rovinieta valabila.

Intrucat am vandut la data de……, autoturismul cu numar de inmatriculare….., serie motor….. , carte de identitate…… , catre………, doresc sa luati masuri in scopul anularii procesului-verbal de constatare a contraventiei seria …. nr. … din data de ………., deoarece nici nu am condus eu si nici nu-mi apartine acest autovehicul.

Vin in acest sens cu aceasta plangere si contest procesul verbal de contraventie.

Solicit respectos sa imi admiteti judecarea in lipsa mea

Depun prezenta actiune in 2 exemplare.

Probe: inscrisurile atasate.

Data …………….

Semnatura………..

DOMNULUI PRESEDINTE AL JUDECATORIEI……


18 comentarii:

  1. dupa anularea unui proces verbal pentru Rovinieta este posibil sa mai primesc si alte amenzi similare, in cazul in care masina este vanduta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa primiti in continuare amenzi daca nu faceti urmatoarea miscare-Solicitati de la un Notar Public sau din locatia unde ati intocmit actul de vanzare-cumparare o cerere tip catre Serviciul Public Comunitar Regim Permise de conducere si Inmatriculare a Vehiculelor de pe raza locatiei dumneavoastra pe prin care solicitati efectuarea de mentiuni in registrul vehiculelor inmatriculate in Romania cu privire la noul propietar la care atasati copia actului de vanzare-cumparare al respectivului autoturism,certificatul de scoatere din evidenta SPIT(taxe la Primarie) copia cartii de identitate(a ta).Documentele vor fi puse in plic si trimise cu confirmare de primire.(cu multa placere si da mai departe ca lumea nu stie)

      Ștergere
  2. Sunt sanse destul de bune sa mai vina, pentru ca dureaza pana prelucreaza datele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un prieten care inca primea amenzi, iar masina era vanduta de 1 an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vandut masina de 4 ani, si acum am primit prima amenda pentru rovinieta.

      Ștergere
  4. Bine ca am gasit asta, multumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate ca nu ştii, dar

    POŢI SĂ EVIŢI SĂ FII AMENDAT DE POLIŢIA RUTIERĂ, DACĂ AI PRODUS UN ACCIDENT AUTO UŞOR, FĂRĂ VICTIME


    Sigur, şi tu ar trebui să ştii acest lucru, ca fiind posibil şi legal de mai bine de 5 ani, adică de la 01 iulie 2009.
    În trafic, însă, am asistat la multe blocaje auto generate de maşini ciocnite în accidente uşoare şi apoi lăsate pe loc, în mijlocul străzii sau a intersecţiei, cu şoferii certându-se între ei, gesticulând si vociferând la telefoanele mobile, în aşteptarea unui echipaj al poliţiei rutiere, pentru constatarea accidentului. Şi stau, bieţii de ei, stau să aştepte venirea Poliţiei Rutiere, care, atunci când apare, le explică fiecăruia dintre şoferi care e partea lui de vină, atunci când e cazul.
    Apoi, nu puţini dintre cei implicaţi în accidente uşoare, nesoldate cu victime, la constatarea Poliţiei Rutiere, mai rămân şi fără permisele de conducere, plus că plătesc şi amendă şi - dacă nu rămân fără permis - sigur se aleg şi cu puncte de penalizare, ce se trec în „cazierul” rutier.
    Şi vine imediat şi mintea românului cea de pe urmă, deşi e deja prea târziu.
    Pentru că, în momentul întocmirii actelor de constatare de către Poliţia Rutieră, degeaba mai vin domnii şoferi şi se miorlăie pe lângă poliţişti: "uitaţi, că acum ne înţelegem, putem să mai completăm actul de constatare amiabilă?".
    Dar replica poliţiştilor, invariabil, va fi mereu aceeaşi: "ştiţi, e prea târziu, ne pare rău, ar fi trebuit să va înţelegeţi amiabil înainte să ne chemaţi pe noi, cei de la poliţie"; după care, în cele mai multe cazuri, ambii (sau măcar unul din ei) rămân fără permisele de conducere.
    Mai multe subtilităţi despre modul în care poţi evita să fii amendat de Poliţia Rutieră, în cazul în care ai săvârşit un accident rutier uşor, fără victime, vei descoperi în capitolul 9 al cărţii „MAESTRU ÎN ANULAREA AMENZILOR RUTIERE – cum să devii”.
    Mai multe despre această carte vei descoperi accesând link-ul:
    http://www.maestrii-succesului.ro


    RăspundețiȘtergere
  6. salut!a solutionat cineva cazul cu cnadr-ul?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am inteles ca e rezolvabila. Urmeaza sa depun contestatie. Voi posta la final rezultatul...

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau sa fac contestatie in urma vanzari unei masini noul propietar nu a inscris masina pe numele lui si mi vin mie amenzile ma ajutati cu formularea plangeri? multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum pot afla daca cel caruia i-am vandut-o a transcris-o pe numele lui??

    RăspundețiȘtergere